IT Beheer
Bij Zone IT Beheer ontzorgen wij uw organisatie volledig op het gebied van eerstelijns IT-taken. Eerstelijns IT medewerkers zijn aanwezig voor gebruikersondersteuning, het dient als het eerste aanspreekpunt voor medewerkers op kantoor. Voor vragen zijn wij bereikbaar via ons ticketportaal, per e-mail, telefonisch of fysiek op locatie aan onze servicedesk. Onze IT-medewerkers zorgen ervoor dat veel voorkomende incidenten snel worden opgelost, zodat de impact op bedrijfsprocessen minimaal is. Onze IT-beheerdiensten zijn uitermate flexibel en worden afgestemd op de unieke behoeften van uw organisatie. Van een fysieke servicedesk medewerker op locatie tot een op maat gedetacheerde IT-professional, wij zorgen ervoor dat uw medewerkers altijd worden ontzorgd op het gebied van IT.
Onze IT-professionals zijn gespecialiseerd in Microsoft Office 365-applicaties, zoals Outlook, Teams en SharePoint. Daarnaast zorgen zij ervoor dat alle aspecten van een werkplek goed worden onderhouden. Denk hierbij aan het inrichten en ondersteunen van werkplekken, vergaderruimtes, audiosystemen, printers, laptops, telefoons en een stabiele internetverbinding. Ook worden digitale systemen, zoals gebruikersaccounts, toegangsrechten, applicaties en software ondersteund en bijgewerkt. Daarnaast zorgen wij ervoor dat IT-documentatie up-to-date blijft, zodat kennis niet verloren gaat.

Ons advies
Onsite Servicedesk
Remote Helpdesk
Gedetacheerde Professional
Onsite Servicedesk
Remote Helpdesk
Gedetacheerde Professional
Onsite Servicedesk
Remote Helpdesk
Gedetacheerde Professional
> Onsite Servicedesk
Voor grotere organisaties biedt de onsite servicedesk veel voordelen. Het zorgt voor constante bezetting van de IT ondersteuning op locatie. Hierdoor blijven de fysieke aspecten van IT zoals laptops, telefoons, werkplekken, vergaderruimtes en printers altijd optimaal functioneren. Ook kunnen incidenten (nog) sneller verholpen worden omdat medewerkers gerust langs kunnen lopen op elk gewenst moment. Onze professionals ontzorgen uw organisatie volledig op het gebied van eerstelijns IT-taken, zodat u zich kunt focussen op kernactiviteiten.

> Zone Remote Helpdesk
Met de Zone Remote Helpdesk krijgen klanten de IT ondersteuning die zij van ons gewend zijn, maar dan op afstand. In ons team zitten IT-professionals die getraind zijn om gebruikers van afstand te helpen. De remote helpdesk is te bereiken via de telefoon, mail en ons ticketportaal. De Zone remote helpdesk is dé oplossing voor elke organisatie. Zeker in tijden dat er veel remote wordt gewerkt en kantoorpanden leegstaan is dit een duurzame oplossing.

> Gedetacheerde IT professional
Voor kleine tot middelgrote organisaties is het soms inefficiënt om een volledige servicedesk op locatie te hebben. Als oplossing hebben wij IT-professionals die op locatie de IT kunnen beheren op flexibele basis. Met deze oplossing bepaalt u zelf hoeveel uur per week en wanneer iemand nodig is ter ondersteuning. Ook zijn onze gedetacheerde IT professionals geschikt voor tijdelijke projecten. Hiermee garanderen wij een gepaste oplossing voor onze partners.
